Dynasties - Dinasztiák egymás ellen Arscalyhaenben nyolc dinasztia vív régóta tartó háborút. Legyél részese a kalandnak, legyél animor, ember, íjásztünde, naenlok, sámán, vadászszerzetes, vámpír vagy vérfarkas! Gyere és játssz! |
Legutóbbi témák | » Kyraih eldugott kis házaKedd Aug. 30 2011, 20:07 by Alfred Donovan» Rezervátumi öreg parkHétf. Aug. 15 2011, 17:35 by Alfred Donovan» Mólók, vízpart, raktárakVas. Aug. 07 2011, 19:21 by Alfred Donovan» Annika akciójaHétf. Júl. 25 2011, 08:03 by Annika Wade» Íjásztünde NJK-kVas. Júl. 24 2011, 09:59 by Annika Wade» Vérfarkas NJK-kVas. Júl. 24 2011, 08:59 by Annika Wade» Naenlok NJK-kVas. Júl. 24 2011, 08:42 by Annika Wade» Vámpír NJK-kSzomb. Júl. 23 2011, 07:29 by Annika Wade» Sámán NJK-kPént. Júl. 22 2011, 09:53 by Kyraih Lanisee |
| | Animor Dinasztia | |
| | Szerző | Üzenet |
---|
Kyraih Lanisee Admin
Hozzászólások száma : 113 Join date : 2011. Jul. 14.
Karakterlap Fegyverek: Képességek: Harci numerikus jellemzők:
| Tárgy: Animor Dinasztia Pént. Júl. 15 2011, 14:00 | |
| Az Animor Dinasztia tulajdonságait, képességeit, jellemző fegyvereit találod meg itt. | |
| | | Kyraih Lanisee Admin
Hozzászólások száma : 113 Join date : 2011. Jul. 14.
Karakterlap Fegyverek: Képességek: Harci numerikus jellemzők:
| Tárgy: Képességeik Pént. Júl. 15 2011, 14:02 | |
| 1.) Első szintű átalakulás: Az animor kutyaként, vaddisznóként és rókaként harcolhat vagy járhat-kelhet. Támadóértéke pusztakezes harcban 43.
2.) Második szintű átalakulás: Az animor lehet ló, tigris és sas. Támadóértéke pusztakezes harcban 46-os.
3.) Harmadik szintű átalakulás: Az animor medvévé, elefánttá és leopárddá válhat. Támadóértéke pusztakezes harcban 50-es.
| |
| | | Kyraih Lanisee Admin
Hozzászólások száma : 113 Join date : 2011. Jul. 14.
Karakterlap Fegyverek: Képességek: Harci numerikus jellemzők:
| Tárgy: Általánosságban Vas. Júl. 17 2011, 08:12 | |
| Az Animor Dinasztia különleges képessége az, hogy akaratuk szerint többféle állat valamelyikévé alakulhatnak át, amikor rejtőzködni vagy harcolni akarnak, netalán olyan akadály kerül az útjukba, amit emberként nem tudnának legyőzni. Ez az ősi képesség a legelső animor óta a dinasztia minden tagjának egyformán megadatik. Ahogy egyre előrébb haladnak az útjukon és jobban megismerik a lehetőségeiket, nagyobb, gyorsabb, okosabb állatok lehetnek, megtanulhatnak repülni is. Öregednek, akárcsak az emberek, de akaratuk szerint bármikor bármennyit visszafiatalodhatnak. Az animorok egyik hátránya, hogy csupán két fegyver található a dinasztiájuk fegyverraktárában, azaz, ha animor szeretne lenni valaki, kezdetnek csupán egy távolsági és egy közelharci fegyver áll a rendelkezésére, amelyek közül választhat. Ezt kiegyensúlyozandó, az első szintlépéstől kezdve három állat formájában harcolhatnak. A három dinasztiához tartozó képességüket megszerezve összesen kilenc féle állat bőrébe bújhatnak bele. Az átalakulásokkal azonban vigyázniuk kell, mert a ruhadarabok nem szívlelik a hirtelen alakváltozást. Még a kisebb állati formák is (róka, kutya, sas) kisebb-nagyobb károkat tesznek az utána gazdájukról lehulló textilekben, a többi alak pedig szinte viselhetetlenné roncsolja azokat, jóformán csak csíkokat és foltokat hagyva az egykori haszontárgyból.
Az animorok a hideg lények kategóriájába tartoznak a vámpírokkal, sámánokkal és vérfarkasokkal együtt. Állati mivoltuknak köszönhetően ezt a három dinasztiát jobban megértik, jobb kapcsolatba kerülhetnek velük. Ők könnyebben felismerik az animorokat, mint a másik négy dinasztiához tartozók. Egyébként az emberekkel és az emberi külsejű lényekkel szemben nem feltűnőek, elvegyülhetnek szinte minden gond nélkül. Az auralátás képessége nélkül egy animorról sem emberi, sem állati alakban nem lehet eldönteni, hogy nem egyszerű emberről vagy állatról van-e szó.
Fegyvereik: - rövidkard (40-es támadóérték, közelharci) - Makarov-pisztoly (45-ös támadóérték, távolsági)
| |
| | | Annika Wade Társadmin
Hozzászólások száma : 51 Join date : 2011. Jul. 17.
Karakterlap Fegyverek: Képességek: Harci numerikus jellemzők:
| Tárgy: hogyan válhatsz azzá Vas. Júl. 17 2011, 21:04 | |
| Animorrá válás:
Animornak senki nem születik, és nem is válhat egykönnyen azzá. Az ősök rendelkezése szerint az 5. szintű vezetők képesek más lényeket a saját képükre formálni, ennek a fajnak az esetélben pedig csakis így lehetséges az átjárás. Ha egy Vezér animorrá tesz egy halandót (azáltal, hogy felfedi előtte magát és legfejlettebb állati alakjában mély sebet ejt az illető mellkasán), az onnantól kezdve dinasztiájához tartozik, ekkor úgymond új élete is kezdetét veszi. Életét eddig a pillanatig pörgetheti vissza (elkerülendő a gyermeki formába való visszaalakulás) különleges képességei által. Az ebbe a dinasztiába tartozók döntő többsége már érett felnőttként lépte át a faji határokat. Erre a vezérek különösen odafigyelnek, tekintve, hogy a létformájuk milyen változásokat hoz az alanyoknak. Egy fiatal átalakított kevésbé viselné el ezeket a behatásokat.
Hierarchia:
A megkülönböztetett rangok tulajdonképpen egybe esnek az animorok szintjével. Minél nagyobb hatalommal bír az adott személy, annál nagyobb tekintélynek örvendhet az övéi között. A tényleges irányítók egy tanácsba tömörülnek, ez egy szűk réteg, egy időben szinte soha nincs több tagja, mint 5 fő. Ők a "hivatalos" stratégái a dinasztiának, ők szőnek a többiek ellen cselvetést vagy döntenek éppen békejobb nyújtásáról (ez nem túl gyakori jelenség).
| |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Animor Dinasztia | |
| |
| | | | Animor Dinasztia | |
|
Similar topics | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |
|