Dynasties - Dinasztiák egymás ellen Arscalyhaenben nyolc dinasztia vív régóta tartó háborút. Legyél részese a kalandnak, legyél animor, ember, íjásztünde, naenlok, sámán, vadászszerzetes, vámpír vagy vérfarkas! Gyere és játssz! |
Legutóbbi témák | » Kyraih eldugott kis házaKedd Aug. 30 2011, 20:07 by Alfred Donovan» Rezervátumi öreg parkHétf. Aug. 15 2011, 17:35 by Alfred Donovan» Mólók, vízpart, raktárakVas. Aug. 07 2011, 19:21 by Alfred Donovan» Annika akciójaHétf. Júl. 25 2011, 08:03 by Annika Wade» Íjásztünde NJK-kVas. Júl. 24 2011, 09:59 by Annika Wade» Vérfarkas NJK-kVas. Júl. 24 2011, 08:59 by Annika Wade» Naenlok NJK-kVas. Júl. 24 2011, 08:42 by Annika Wade» Vámpír NJK-kSzomb. Júl. 23 2011, 07:29 by Annika Wade» Sámán NJK-kPént. Júl. 22 2011, 09:53 by Kyraih Lanisee |
|
| Általános képességek | |
| | Szerző | Üzenet |
---|
Kyraih Lanisee Admin
Hozzászólások száma : 113 Join date : 2011. Jul. 14.
Karakterlap Fegyverek: Képességek: Harci numerikus jellemzők:
| Tárgy: Általános képességek Szomb. Júl. 16 2011, 05:42 | |
| Itt a játéban megszerezhető, nem dinasztiához kötődő képességekről olvashatsz. | |
| | | Kyraih Lanisee Admin
Hozzászólások száma : 113 Join date : 2011. Jul. 14.
Karakterlap Fegyverek: Képességek: Harci numerikus jellemzők:
| Tárgy: 1. szintű képességek Vas. Júl. 17 2011, 07:39 | |
| Az első szintű képességekből tizenkét darab van. Ezeket az első szinttől felfelé lehet megvásárolni, illetve szintlépéskor megszerezni. Ezek közül a képességek közül kell kezdéskor egyet kiválasztani. Ezeknek a képességeknek használatkor az ára 2 energiapont.
1.) Energiabónusz: A karakter maximális energiaszintje végelgesen 5-tel nő. (egyszeri)
2.) Auralátás: Ezzel a képességgel a karakter, ha aktiválja, láthatja a vele szemben álló auráját. Az aura olyan színű, mint amilyennel a dinasztia neve van jelölve, így a karakter rájöhet, milyen dinasztiához tartozik az ellenfele. A képességet a másik fél más, általa megszerzett képességekkel korlátozhatja. (végtelen)
3.) Ajándék: A karakter választhat egy első szintű fegyvert ingyen. (egyszeri)
4.) Isteni ajándék: A karakter választhat két első szintű képességet ingyenesen. (egyszeri)
5.) Rejtőzködés: A karakter homályt hozhat létre maga körül (pl. egy teremben), ahol ellenfelei elől bármikor el tud menekülni, feltételek nélkül. (végtelen)
6.) Félelmetes kacaj: Támadáskor, ha a karakter sikeresen megsebzi az ellenfelét, 5-tel nagyobb értékű sebzést vihet be. (végtelen)
7.) Hideg: A hideg környezetben, amit a karakter létrehoz, a hideg teremtmények (vámpír, vérfarkas, sámán, animor) jobban érzik magukat. 3 energiapont helyett 6-ot regenerálódnak azon a napon, amikor ezt a képességüket aktiválják. (naponta egyszeri)
8.) Fénysugár: Fényes nappal a nem hideg karakterek (ember, íjásztünde, naenlok, vadászszerzetes) nagyobb biztonságban érzik magukat. Ilyen légkört tudnak létrehozni maguk körül, így 3 energiapont helyett 6-ot gyógyulnak aznap, amikor ezt a képességüket aktiválják. (naponta egyszeri)
9.) Élesebb fegyver: A legelső megszerzett fegyverét a karakter +5-ös támadó és védelmi értékkel használhatja. (végtelen)
10.) Teleportálás: Szorul a hurok? Karaktered eltűnhet és felbukkanhat valahol egészen máshol a csata kellős közepén, ha nem kívánja folytatni a harcot. (végtelen)
11.) Energiafeltöltés: Csak egy kevés energia kellene, hogy harcolni kezdhess? Ezzel a feltöltéssel +3 energiűt kapsz (tehát +5 -2). (naponta egyszeri)
12.) Ne fáradj!: Az elkerülés manőverekor, ha nem te vagy az, aki elkerülöd a támadást, nem fog csökkenni az energiád soha többé!
| |
| | | Kyraih Lanisee Admin
Hozzászólások száma : 113 Join date : 2011. Jul. 14.
Karakterlap Fegyverek: Képességek: Harci numerikus jellemzők:
| Tárgy: 2. szintű képességek Vas. Júl. 17 2011, 07:49 | |
| A második szintű képességekből kilenc darab van. Ezeket a második szinttől felfelé lehet megvásárolni, illetve szintlépéskor megszerezni. Ezeknek a képességeknek használatkor az ára 5 energiapont.
1.) Nagy elkerülő: Bármilyen helyzetben képessé válsz elkerülni az ellenfeled támadását, ha úgy tetszik. (végtelen)
2.) Támadási bónusz: Támadási értéked kevésnek tűnik? Ezzel a képességgel az értékhez véglegesen +5 pont adódik. (egyszeri)
3.) Védekezési bónusz: Ha védekezési pontjaidat kevésnek találod, ezzel a képességgel +5 pontot adhatsz hozzá véglegesen. (egyszeri)
4.) Nagy taktikus: Ha az ellenfeleid túl sűrűn kerülnek el azért, mert alacsony a taktikai képességed, ezzel a képességgel véglegesen +5-öt adhatsz az értékhez. (egyszeri)
5.) Másodfokú rejtőzködés: Ha ezt a képességet használod, aurádat még az auralátás képesség sem figyelheti ki, dinasztiád titkai rejtve maradnak. (végtelen)
6.) Jeges kacaj:Támadáskor, ha a karakter sikeresen megsebzi az ellenfelét, 7-tel nagyobb értékű sebzést vihet be. (végtelen)
7.) Második energiabónusz: A karakter maximális energiaszintje végelgesen 10-zel nő. (egyszeri)
8.) Második energiafeltöltés: Csak egy kevés energia kellene, hogy harcolni kezdhess? Ezzel a feltöltéssel +6 energiát kapsz (tehát +8 -2). (naponta egyszeri)
9.) Legjobb támadás a védekezés!: Ha a csatában a két karakter támadási és védekezési pontja azonos, nem pattan le a támadás, hanem a támadó karakter fog sérülni, amennyiben a védekező ezt a képességét aktiválja. (végtelen)
| |
| | | Kyraih Lanisee Admin
Hozzászólások száma : 113 Join date : 2011. Jul. 14.
Karakterlap Fegyverek: Képességek: Harci numerikus jellemzők:
| Tárgy: 3. szintű képességek Vas. Júl. 17 2011, 07:55 | |
| A harmadik szintű képességekből öt darab van. Ezeket a harmadik szinttől felfelé lehet megvásárolni, illetve szintlépéskor megszerezni. Ezeknek a képességeknek használatkor az ára 10 energiapont.
1.) Harmadik energiabónusz: A karakter maximális energiaszintje végelgesen 15-tel nő. (egyszeri)
2.) Sátáni kacaj: Támadáskor, ha a karakter sikeresen megsebzi az ellenfelét, 10-zel nagyobb értékű sebzést vihet be. (végtelen)
3.) Láthatatlanná válás: Karaktered képessé válik rá, hogy pl. egy küldetés során belopózzon valahová anélkül, hogy bárki meglátná. (hozzászólásonként egyszeri)
4.) Látás: Karaktered észreveszi a láthatatlan karaktereket is. (végtelen)
5.) Repülés: Karaktered képessé válik a repülésre. (hozzászólásonként egyszeri)
| |
| | | Kyraih Lanisee Admin
Hozzászólások száma : 113 Join date : 2011. Jul. 14.
Karakterlap Fegyverek: Képességek: Harci numerikus jellemzők:
| Tárgy: 4. szintű képességek és az 5. szint egyetlen képessége Vas. Júl. 17 2011, 08:01 | |
| A negyedik szintű képességekből három darab van. Ezeket a negyedik szinttől felfelé lehet megvásárolni, illetve szintlépéskor megszerezni. Ezeknek a képességeknek használatkor az ára 15 energiapont.
1.) Teljes regenerálódás: Karaktered képes minden energiáját egyszerre visszatölteni a maximumig. (naponta egyszeri)
2.) Teljes fegyvertár: Karaktered az összes még meg nem szerzett fegyverhez hozzájut.
3.) A végzet keze: Karaktered képtelenné teszi az ellenfelét arra, hogy elmeneküljön a harcból.
Az ötödik szint képessége:
1.) Átalakítás: Az ötödik szintű karakternek jogában áll bármilyen dinasztia tagját a saját dinasztiája tagjává emelni. Ez a játékban az egyetlen mód arra, hogy később dinasztiát váltson valaki. A képesség ingyenes, de "az áldozat" és az admin engedélye nélkül nem használható.
| |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Általános képességek | |
| |
| | | | Általános képességek | |
|
Similar topics | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |
|