Dynasties - Dinasztiák egymás ellen Arscalyhaenben nyolc dinasztia vív régóta tartó háborút. Legyél részese a kalandnak, legyél animor, ember, íjásztünde, naenlok, sámán, vadászszerzetes, vámpír vagy vérfarkas! Gyere és játssz! |
Legutóbbi témák | » Kyraih eldugott kis házaKedd Aug. 30 2011, 20:07 by Alfred Donovan» Rezervátumi öreg parkHétf. Aug. 15 2011, 17:35 by Alfred Donovan» Mólók, vízpart, raktárakVas. Aug. 07 2011, 19:21 by Alfred Donovan» Annika akciójaHétf. Júl. 25 2011, 08:03 by Annika Wade» Íjásztünde NJK-kVas. Júl. 24 2011, 09:59 by Annika Wade» Vérfarkas NJK-kVas. Júl. 24 2011, 08:59 by Annika Wade» Naenlok NJK-kVas. Júl. 24 2011, 08:42 by Annika Wade» Vámpír NJK-kSzomb. Júl. 23 2011, 07:29 by Annika Wade» Sámán NJK-kPént. Júl. 22 2011, 09:53 by Kyraih Lanisee |
|
| Vámpír Dinasztia | |
| | Szerző | Üzenet |
---|
Kyraih Lanisee Admin
Hozzászólások száma : 113 Join date : 2011. Jul. 14.
Karakterlap Fegyverek: Képességek: Harci numerikus jellemzők:
| Tárgy: Vámpír Dinasztia Pént. Júl. 15 2011, 20:17 | |
| Itt a vámpírokról olvashatsz. | |
| | | Kyraih Lanisee Admin
Hozzászólások száma : 113 Join date : 2011. Jul. 14.
Karakterlap Fegyverek: Képességek: Harci numerikus jellemzők:
| Tárgy: Képességeik Pént. Júl. 15 2011, 20:33 | |
| 1.) Alkony: A vámpír képes rá, hogy teljes sötétségbe vonjon akár egy egész termet. Így, amíg benn tartózkodik, ott csupán a társai és a naenlokok látnak.
2.) Vakítás: A vámpír megbéníthatja ellenfelét, ha az már sebesült. Ekkor az képtelenné válik képességek használatára, elkerülésre és védekezésre (a naenlok is).
3.) Gyémántfog: A vámpír szabadkezi harcban kétszer akkora erejű támadást vihet véghez, mint egyébként.
| |
| | | Kyraih Lanisee Admin
Hozzászólások száma : 113 Join date : 2011. Jul. 14.
Karakterlap Fegyverek: Képességek: Harci numerikus jellemzők:
| Tárgy: Leírás Vas. Júl. 17 2011, 18:07 | |
| A Vámpír Dinasztia különleges képessége a vérszívás. A vérből szerzik az éltető erőt, ha pedig egy csata végén alkalmuk nyílik rá, hogy áldozatuk véréből igyanak (azaz nyernek és a másik nem menekül el), energiájuk teljesen feltöltődik. Ez az ő „bónuszuk”. Cserébe viszont ezért az erőért, a vámpírok nem képesek elviselni a nappalt. Hacsak nem áll a rendelkezésükre olyan képesség, amellyel sötétbe boríthatnak akár egy egész termet. Ez azt jelenti, hogy egyetlen vámpír sem léphet olyan térbe, ahol épp nappal van, vagy nappali fény. Csatában a naenlokok szeme viselkedik így. Vámpírok nem viselik el azt a fényt. Sérti, égeti őket. Viszont, ha a fénytől el nem porladnak, soha nem öregszenek meg, annyi idősek lesznek, amennyik az átváltoztatásukkor voltak. A harapásuk különleges, mind a két fél számára. Nekik maguknak a vérszívás élvezetes cselekvés, a partner pedig identitása szerint változóan reagálhat. A meleg teremtményeknek fájdalmas és kellemetlen procedúra, míg a hideg élőlények élvezik a dolgot.
Mivel a vámpírok alapvetően hideg teremtmények, akár a vérfarkasok, az animorok és a sámánok, velük szemben kevésbé viselkednek barátságtalanul. Alapvetően inkább az emberi teremtmények vérét szeretik, szívesebben fogadják a kihívást, ha egy nem hideg lénytől érkezik. A vámpírokaz könnyű felismerni. Bőrűk szürkésfehér színe és éles szemfogaik miatt nem lehet eltéveszteni. Amikor vérszagot éreznek, tekintetük feketévé válik. Az éhség ugyanezt váltja ki belőlük. Az auralátás képessége nélkül is bárki könnyedén megállapítja róla, miféle és nincs olyan képesség, amely segítene elrejteni. Többek között ezért is mozognak a vámpírok leginkább az éjszaka közepén és támadnak rá mindenre, ami él és mozog.
Fegyvereik: - balta (40) - kasza (45) - airsoft pisztoly (48) - COLT 45 (46)
| |
| | | Annika Wade Társadmin
Hozzászólások száma : 51 Join date : 2011. Jul. 17.
Karakterlap Fegyverek: Képességek: Harci numerikus jellemzők:
| Tárgy: Re: Vámpír Dinasztia Vas. Júl. 17 2011, 21:32 | |
| Vámpírrá válás:
A vámpírok alap esetben magányos lények, de néha nekik is hiányozhat egy kis társaság. Ilyenkor válogatnak egy kicsit a halandók között, nagy precizitással választva ki jövendő tanítványukat. Van, hogy több hónapig, vagy évig is megfigyelik az adott személyt, mielőtt átváltoztatnák. Mikor erre kerül a sor, a halandó vérét addig kell inniuk, amíg annak pulzusa vészesen lecsökken, és eléri a halál közeli állapotot. Ekkor saját vérüket kell a másikkal megitatniuk. Végeredményként az alany teste meghal, és a rá következő alkonyatkor ébred új öntudatra - immár vámpírként. A mester bevezeti őt a vámpírlét rejtelmeibe, és egy rövid idő után akár szabadjára is engedheti teremtményét. Egy kötelék azonban mindörökre fent marad közöttük: a mester szemmel tudja kísérni teremtettje útját, mindig érzi hogy hol van és éppen mit csinál (persze amikor éppen akarja és koncentrál rá, ez a képesség ezek nélkül "inaktiválható").
Hierarchia:
A vámpírok között a kor a legmeghatározóbb, ez a tekintély alapja - ha mesterként szert tehetnének erre, mindenkinek ezer tanítványa lenne, és már csak vámpírok szaladgálnának a világban. Így ez nem elég, sőt, a túlzásokba esőket akár ki is nézhetik maguk közül. A vámpírok nagy hangsúlyt fektetnek a tisztelet megadására. Minél közelebb áll valaki az első példányhoz, annál tisztábbnak ismerik el, jórészt ezek a vámpírok azok, akik a legöregebbek és legnagyobb becsben tartják őket. Ezek már nem vesznek részt harcokban, csak ha a fajuk túlélése a tét. A legkevésbé elismertek közöttük is a frissen átalakultak, akik viszont gyors fejlődésükkel emelhetnek a tekintélyükön. | |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Vámpír Dinasztia | |
| |
| | | | Vámpír Dinasztia | |
|
Similar topics | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |
|